Ζητούμενο: Το Ανθρωποκεντρικό website.

anthropos2

Στην εποχή της πληθώρας και του καταιγισμού της πληροφορίας,  η προβολή της επιχείρησης μας μοιάζει εύκολη υπόθεση.

Το κόστος μοιάζει μικρότερο και τα εργαλεία πολλά και εύχρηστα και για τον πλέον ανίδεο χρηστή του διαδικτύου.

Αυτή είναι και η λάθος εκτίμηση που μπορεί να αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

  • Μισό κόστος = μισή δουλειά
  • Πολλά εργαλεία = υπερβολή και κατάχρηση
  • Εύχρηστα = μόνον κατόπιν εκπαίδευσης

Τι χρειάζεται όμως μια επιχείρηση για να προβληθεί ηλεκτρονικά;

  • Web site
  • Social media
  • Ηλεκτρονική διαφήμιση

Τι web site χρειάζεται;

  1. Εύχρηστο
  2. Με ξεκάθαρα μηνύματα
  3. Σχεδιασμένο από άνθρωπο για ανθρώπους

Αυτά είναι τα τρία συστατικά που χαρακτηρίζουν ένα ανθρωποκεντρικό website. Αποφεύγουμε τις περιττές λεπτομέρειες, τις υπερβολές, προσφέρουμε στον επισκέπτη υπηρεσία και εμπειρία η οποία οδηγεί στην εξοικείωση και γρήγορη επίσκεψη, ξανά,  στο διαδικτυακό μας χώρο.

Χρήσιμες πληροφορίες: