Υπηρεσίες καριέρας μέσω Internet

kariera

Μία από τις πιο δημοφιλείς και χρήσιμες υπηρεσίες που προσφέρει το Internet, είναι και οι υπηρεσίες καριέρας, ή αλλιώς ευρέσεως εργασίας. Ο παραδοσιακός τρόπος των δημοσίων οργανισμών και των ιδιωτικών γραφείων ευρέσεως εργασίας, παρουσιάζει αρκετούς περιορισμούς και δυσκολίες που στους διαδικτυακούς ιστότοπους δεν ισχύει. Οι υπηρεσίες καριέρας ή ευρέσεως εργασίας στο Internet μπορούν να προσφέρουν : […]

Οι Κτηματομεσιτικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο

ktimatomesitika

Από την αρχή της εμφάνισης των ηλεκτρονικών καταστημάτων στο διαδίκτυο είχαμε και την εμφάνιση των πρώτων Κτηματομεσιτικώνηλεκτρονικών καταστημάτων. Η κλασσική Κτηματομεσιτική αγορά ήταν δεσμευμένη και κυριολεκτικά κυριαρχείτο από τους παραδοσιακούς κτηματομεσίτες οι οποίοι μονοπωλούσαν την πληροφορία για τα ακίνητα, προς την μεριά του αγοραστή. Οι εφαρμογές των ηλεκτρονικών κτηματομεσιτικών καταστημάτων ξεκίνησαν με τον σκοπό: Να απελευθερώσει την αγορά από τους μεσάζοντες Να […]

Οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο internet

taxidiotikes-ypiresies

Τα τελευταία χρόνια, τα ταξίδια είναι ένας τομέας που ανθεί στον χώρο του internet. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές ψάχνουν μέσα από σχετικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, την φθηνότερη και πιο αξιόπιστη υπηρεσία που τους αφορά. Τα Website αυτού του τύπου μπορεί να προσφέρουν υπηρεσίες όπως: Κρατήσεις εισιτηρίων κάθε είδους Κρατήσεις δωματίων, ξενοδόχων, κλπ Ενοικιάσεις οχημάτων Κλείσιμο κρουαζιερών και […]

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα πλεονεκτήματά του

e-shop

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ευδοκιμεί τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερο μέσα από τις εφαρμογές των e–shop. Εφαρμογές που προωθούν την εμπορική δραστηριότητα μιας Επιχείρησης ηλεκτρονικά. Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να ασκείται: • βοηθητικά και συμπληρωματικά σε σχέση με το Φυσικό κατάστημα • ή ακόμα και αποκλειστικά Tο Ηλεκτρονικό Εμπόριο μπορεί να εφαρμόζεται σε πελάτες: • Χονδρικής ή • και Λιανικής […]

Η Στρατηγική του να γίνει Επιχείρησή σας κορυφαία στο Internet

stratigiki

Τα διευθυντικά στελέχη των Επιχειρήσεων παγκοσμίως, θέτουν ανά τακτά διαστήματα, μία Στρατηγική, ένα σχέδιο δράσης δηλαδή με σκοπό να βρουν τρόπους επιβίωσης  και προόδου στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Αυτό το σχέδιο δράσης δεν θα μπορούσε φυσικά να μην περιλαμβάνει και την προβολή της Επιχείρησης στο διαδίκτυο. Με δεδομένο την εξέλιξη της τεχνολογίας ο σύγχρονος επιχειρηματίας εφαρμόζει μέσω της ιστοσελίδας του ή […]

Επιτέλους Διακοπές!!! Ώρα για δουλειά…

diakopes

Αν και οι καλοκαιρινοί μήνες, για αρκετούς από εμάς σημαίνουν απλά διακοπές, για πολλούς σημαίνουν εργασία και για κάποιους άλλους διακοπές και δουλειά μαζί. Εμείς θα εξετάσουμε την τελευταία περίπτωση που όμως, είναι συνυφασμένη με το “άρχισαν οι διακοπές, επιτέλους ας κάνουμε και καμιά δουλειά”. Οι σοβαρές επιχειρήσεις δεν σταματούν ποτέ να εργάζονται έστω και με […]

Συμβουλές για την συγγραφή των τέλειων κειμένων του website σας

teleia-keimena

Ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας είναι τα καλογραμμένα κείμενα. Γραμμένα με προσοχή και έμπνευση στοχεύοντας στη προβολή του περιεχομένου της κάθε κατηγορίας ή υπό σελίδας. Για να διαβαστούν σωστά και ξεκούραστα όμως θα πρέπει εξ αρχής να έχουμε επιλέξει : Την γραμματοσειρά που ταιριάζει στο στιλ του website Το μέγεθος των γραμμάτων Τα κενά ανάμεσα στις λέξεις Τα κενά ανάμεσα στις παραγράφους Πέρα […]

Η ιστοσελίδα σας κουράζει τους επισκέπτες; Γιατί;

koyrastiki-istoselida

Ο σχεδιασμός της σωστής, λειτουργικής ιστοσελίδας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Γι’ αυτό ο επιχειρηματίας είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει ένα πλάνο εργασίας, όμοιο με αυτό που θα ακολουθούσε στήνοντας ένα φυσικό κατάστημα, μια υπαρκτή εταιρεία. Εκτός από το αρχιτεκτονικό σχέδιο (Mockup) που θα εκπονήσει η κατασκευαστική εταιρία και θα συμφωνήσει με τη σειρά του ο επιχειρηματίας, εκτός ακόμα και από την […]

Εσείς έχετε μια 100% επιτυχημένη, Εταιρική ιστοσελίδα;

epityximeni-istoselida

Ο σύγχρονος επαγγελματίας κάθε αντικειμένου ενασχόλησης, ανακαλύπτει μέρα με την ημέρα την ανάγκη της προβολής του στο διαδίκτυο. Και επειδή οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις είναι κοστοβόρες και προσωρινές υποχρεούται να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα ώστε να δηλώσει την παρουσία του στους υπάρχοντες αλλά και στους υποψήφιους πελάτες του. Τα παρακάτω ερωτήματα θα διαφωτίσουν τις σκοτεινές πλευρές του θέματος. […]

Η διαμόρφωση του Επιχειρηματικού Πλεονεκτήματος

diamorfosi-pleonektimatos

Ανακαλύπτοντας ο επιχειρηματίας μία αξιόλογη Επιχειρηματική Ευκαιρία και στην προσπάθεια του να την αξιοποιήσει, στην πραγματικότητα προσπαθεί να αξιοποιήσει και το Επιχειρηματικό Πλεονέκτημα που θα προκύψει από αυτή του την ανακάλυψη. Όταν μία επιχείρηση έχει στα χέρια της ένα Επιχειρηματικό Πλεονέκτημα, θα πρέπει να το διαμορφώσει καταλλήλως ώστε να της αποφέρει κέρδη, καθώς αυτό είναι που θα κάνει τα προϊόντα […]

Μετάβαση στο περιεχόμενο