Η αναζήτηση και ο εντοπισμός των Επιχειρηματικών Ευκαιριών

entopismos

Η αναζήτηση της Επιχειρηματικής Ευκαιρίας απαιτεί μεθοδολογία η οποία είναι πολύεπίπεδη. Η αναζήτηση και τελικά ο εντοπισμός αποτελούν τον λόγο ύπαρξης ενός επιχειρηματία. Ο εντοπισμός της Επιχειρηματικής Ευκαιρίας πρέπει να γίνει πριν ξεκινήσει την λειτουργία της μία επιχείρηση. Ο Επιχειρηματίας δεν σταματά ποτέ να αναζητά νέες ευκαιρίες. Η ευκαιρία  για να αναγνωριστεί πρέπει να αναφέρεται σε γνωστά προϊόντα, τα οποία υπάρχουν στην αγορά και σε σχέση […]

Η Επιχειρηματική Ευκαιρία στην Επιχειρηματικότητα

eykairia

Η επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να ασκηθεί αν λείπει ένα βασικό συστατικό στην ανάπτυξη της. Η επιχειρηματική ευκαιρία. Η επιχειρηματική ευκαιρία είναι το Α και το Ω. Είναι η κατάσταση στην οποία προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνουν το μερίδιό τους στην αγορά και αποφέρουν τα μέγιστα κέρδη στην επιχείρηση. Ο χρόνος και ο χώρος στον οποίον θα λανσαριστεί το προϊόν ή η υπηρεσία ώστε να θεωρηθούν επιχειρηματικές ευκαιρίες, […]

Η ανάπτυξη της καινοτομίας στην Ε.Ε. και στην Ελλάδα

kainotomia-ee

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προγενέστερο άρθρο μας (Η Καινοτομία στην Επιχειρηματικότητα), δεν μπορεί να υπάρχει καινοτόμος δραστηριότητα, εάν δεν υπάρχουν δαπάνες για έρευνακαι ανάπτυξη. Οι δαπάνες υπολογίζονται ποσοστιαία επί του ΑΕΠ κάθε χώρας. Και αναφορικά στην Ε.Ε. έχουμε: Χώρες-μέλη που υπερβαίνουν τους στόχους (Φινλανδία, Σουηδία, Δανία, Γερμανία κλπ) και ονομάζονται ηγέτες. Χώρες-μέλη που ως ακόλουθοι (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, κλπ) βρίσκονται […]

Η Καινοτομία στην Επιχειρηματικότητα

kainotomia

Ο διεθνής έντονος ανταγωνισμός υποχρεώνει τις επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να καταξιωθούν οικονομικά και να επιτύχουν υψηλότερα κέρδη σε ένα “συνεχές κυνήγι” νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Στην περίπτωση αυτή όμως, ο χαρακτηρισμός «νέα προϊόντα και υπηρεσίες» δεν είναι αρκετός. Ή μάλλον ο σωστός. Θα πρέπει πλέον να μιλάμε για «καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες». Αυτό το είδος της δραστηριότητας είναι […]

Είναι υγιής ο ανταγωνισμός στην επιχειρηματικότητα ;

antagonismos

Γνωρίζουμε πως ο ανταγωνισμός ασκείται σε διεθνές επίπεδο με κάθε είδους και δυναμικότητας εταιρείες και επιχειρηματίες γενικά, που καλούνται όχι απλά να επιβιώσουν, αλλά να διαπρέψουν.Το τοπίο της αγοράς είναι συχνά θολό και επισφαλές. Άλλα η ίδια η αγορά επιδέχεται διαφοροποιήσεις λόγω του προϊόντος και του αριθμού των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν. Με αυτό το κριτήριο […]

Είναι ασφαλές το περιβάλλον στο Διαδίκτυο;

viav2

Τα τελευταία χρόνια, συνέπεια της παγκοσμιοποίησης, παρουσιάστηκε έντονο το φαινόμενο των επιθέσεων στο διαδίκτυο, με το ίδιο ιδιαίτερα αποδυναμωμένο και ευάλωτο σε επιθέσεις πλέον μεγάλης κλίμακας. Αυτές οι επιθέσεις χαρακτηρίζονται ως μεμονωμένες ή οργανωμένες. Οι αρχικές προϋποθέσεις ασφαλείας Πρέπει να γνωρίζουμε πως το internet αρχικά, δεν είχε σχεδιαστεί για εφαρμογές, ειδικά ηλεκτρονικών πωλήσεων και ως εκ τούτου δεν υπήρξαν οι προϋποθέσεις ασφαλείας. Σε σχέση με τις […]

Το τέλος της έντυπης ενημέρωσης – η αρχή της ηλεκτρονικής

entypi-enimerosi

Η πολιτισμένη κοινωνία ως γνωστόν εκφράζεται και καταγράφει την ιστορία της, τα καθημερινά συμβάντα, τις σκέψεις της, τα όνειρά της με τα γραπτά κείμενα. Ο γραπτός λόγος είναι ο θεμελιώδης λίθος του πολιτισμού.

Η δύναμη του B2B εμπορίου στο διαδίκτυο

b2b

To εμπόριο μεταξύ των εταιρειών είναι το επονομαζόμενο Β2Β. Αυτή η διαδικασία φυσικής συναλλαγής μεταξύ των εταιρειών όμως, ήταν πάντα σύνθετη και απαιτούσε μεγάλο αριθμό ατόμων για να λειτουργήσει σωστά. Το κόστος πάντα ήταν μεγάλο, τεράστια διοικητικά έξοδα. Από την αναζήτηση του προϊόντος έως την αποστολή του οι δαπάνες ετησίως ήταν ανυπολόγιστες. Η σύγχρονη τεχνολογία και το […]

Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της επιχειρηματικότητας

epixeirein3

Ο σύγχρονος επιχειρηματίας, επιλέγει τον κατάλληλο χρόνο και το επιχειρηματικό περιβάλλον όπου θα ασκήσει τις δραστηριότητες του.

Το νέο πρόσωπο της διαφήμισης

akoyste

Στο πέρασμα των χρόνων η χρήση της διαφήμισης αποδείχτηκε ως η πιο δυνατή μέθοδος προβολής και προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων σε ευρύ και σε στοχευμένο κοινό καταναλωτών.

Μετάβαση στο περιεχόμενο